Thursday, June 14, 2007

THEY ARE COMING

Bumblee Bee...
eventhou differ frm original G1 version..i still luv it..

THE BLOCKBUSTER OF THE YEAR!!!
and i am sooo excited about it!
(like the kid i am when watch d cartoon back in the 80's)
i just wanna join the fun & excitement!
back when u r a kid..u can't afford one...
Now..i manage to afford some..(there goes my savings)
toys are for adult too: The kid in us:Gecko, me & Lefty

while waiting for the movie..i have fun wth me toys..huhuhu

iklan:



12 comments:

Kalamtimur said...

yeahah, zaman hangpa banyaklah permainan yang canggih manggih. zaman saya dulus main bongkah kayu ja...

azhar said...

zaman che gu..lagi sempoi n fun..
tak perlu beli permainan..

permainan di sekeliling anda..

sentimental value..

lagi best kalu chegu dpt gambar kan dalam bentuk komik/kartun..

back in the 80's agaknya encik kalam layan transformers tak?

Kalamtimur said...

hahar... sedang fikirkan sesuatu nak kena tag dengan old skool yang sewaktu dengannya nih..

kalau x silap saya APAZINE yang diterbitkan oleh NSTP dalam 1980an , kat cover dia ada drawing Silver Surfer. Mamat ni hero ke villian yerk???

Norman said...

Alo Azhar,

Baru saja tengok Fantastic 4 baru. Not bad at all. Boleh kata lebih baik sikit dari yang pertama.

Pasal aku tak update blog aku ialah bukan takda art baru tapi tengah kuntul idea komik ni.

Kalamtimur said...

baru bulan lepas collect mini comic FF nih... nak kena carigak komik SS, yuhuuu.

Norman, kumpul idea untuk MSC comic pitch, ker?

gayour said...

dulu masa kecik2, gua amik bekas shuttlecock badminton tu, sarungkankan kat tangan kiri dan kanan, gua dah transform dan sedia untuk beraksi sebagai robot! heh!
indahnye kenangan menjadi robot...

LittleChaiTiamMa said...

Cannot tahan!! Show Off!!!! hehe

azhar said...

chegu Kalam> yep saya ada mengenali mereka yg involve dlm Apazine: Fauzi, Exki, david lai, Alan Quah...

yup Surfer memula cam villian..pastu jd baik..kerna perjanjiannya ngan Galactus menyebabkan dirinya jahat.

gonna watch F4 tday..peduli apa org cakap...gua comic fan...sutrfer tu babe..1st appearance dm F4 sebelum stat movienya sendiri..ala Nurman..post la walau sketch sekali pon..

En Gayour thanks fr droping by..
saya dulu pakai kotak tv jadi robot..

those were the days,,,

Kheang..post pic of ur collection la bro...

Kalamtimur said...

hohoho rupanya artis APAzine masih aktif..

Saya nak tunggu VCD/DVD FF ni..

ORAET said...

haha.. sib baek kici2 je toys tu..

kalu besar saiz korang sure dah sarong punya kan? kan? kan?

mmg teruja nengok old skul punye toys ni.. dulu nengok je. bli x mampu

-zaza:o:binxz- said...

man i lyke the humor of dat last picture. hahahaha

azhar said...

hahaha...

thank god ada juga orgnak gelak dlm blog nih..

thanks fr droppinng by zaa